۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۱, جمعه

اعدام دلارا نظر یک خواننده

اعدام دلارا نظر یک خواننده


بنده یکی از بستگان نزدیک صاحبان دم در قضیه خانم دلارا هستم وحقیقتا با این اعدام مخالفت می کردم ویکبار با اولیاء دم صحبت هم کردم ولی فایده ای نداشت خداوکیلی اولیاء دم می خواستند رضایت بدهند ولی از طرف وزارت اطلاعات تهدید شده بودند که حق ندارند رضایت بدهند واگر رضایت دادند برای شان بدتمام می شود خلاصه من فکر می کنم مسئله خانم دلارا مانند دختر بیچاره ومعدوم عاطفه سحاله می باشد خداوند او را ببخشد واین قاتل های بیرحم را زودتر به هلاکت برساند که این جانیان پست فطرت به هیچ کس رحم نمی کنند .




عاطفه سهاله کی بود ؟ از طرف مدیر وبلاگ


عاطفه رجبی سهاله (متولد ۱۳۶۶ مشهد و اعدام شده در ۲۵ مرداد ۱۳۸۳در شهرستان نکا) دختر دانش آموز ۱۶ ساله ای بود که بعد از دستگیری توسط قاضی حاج رضایی ( رییس دادگستری نکا) به اعدام محکوم شد. حکم اعدام او توسط دیوان عالی کشور در یک هفته تایید شد. قاضی با ارائه اسناد غیر واقعی به دیوان عالی کشور سن وی را ۲۲ سال اعلام می کند . قاضی حاج رضایی طناب دار را شخصا به گردن وی انداخت و او را در میدان شهر نکا بدار آویخت. وعلت این حکم واجرای آن به این سرعت به خاطر این بود که :

قاضی حاجی رضایی وچند نفر از پرسنل رسمی سپاه پاسداران در بازداشتگاه به او تجاوز می کنند وبرای این که این جنایت درز پیدا نکند حکم را با هماهنگی رهبر به اجرا در می آورند وحتی وکیل اورا هم خبر نمی کنند وقبل از اعدام خانواده اورا اجازه ملاقات هم نمی دهند فقط به مدت دو دقیقه در محل اعدام با چشمانی بسته خانواده اش را برای خداحافظی می طلبند .

هیچ نظری موجود نیست: