۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۵, سه‌شنبه

نمایش انتخابات؛ توصیه های احمدی نژاد

نمایش انتخابات؛ توصیه های احمدی نژاد


واحد مرکزی خبر (صدا و سیمای رژیم): رئیس جمهور تاکید کرد نباید فضایی برای ترویج بددلی در کشور ایجاد شود بلکه انتخابات باید به تقویت وحدت وهمبستگی ملی منجر شود و تجلی قدرت ملی برای پیشبرد امور کشور باشد. دکتر احمدی نژاد امروز سه شنبه در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در پاسخ به سوال خبرنگار واحد مرکزی خبر که پرسید با توجه به آغاز ثبت نام نامزدهای دوره دهم ریاست جمهوری و گرم ترشدن فضای انتخاباتی در کشور چه توصیه هایی دارید گفت البته من در آینده درباره انتخابات مفصل با مردم عزیزصحبت خواهم کرد اما یکی دونکته را خدمت ملت عزیز عرض می کنم . اول اینکه انتخابات متعلق به ملت ودر واقع نقطه تجلی اراده ملت و جایی است که ملت می خواهد آینده کشور را رقم بزند. هیچ احدی حق ندارد در انتخابات دخالت سوئی کند و یا سعی کند در روند تصمیم گیری مردم اثر گذاری سوئی داشته باشد. دیدیم رهبری عزیز انقلاب در مشهد مقدس فضای بسیار لطیف، عاطفی و مناسبی را در باره انتخابات ترسیم کردند. نکته دوم، می خواهم به هواداران توصیه کنم کسی حق ندارد به بهانه حمایت، فرد دیگری را تخریب یا توهین کند و یا افترا بزند و یا دروغ بگوید؛ البته برخی ها در این گونه کارها حرفه ای هستند همین الان در این مراسم فردی به من گفت نمی خواهید به دروغ هایی که علیه شما می گویند جواب بدهید؟ گفتم من وقت ندارم.

هیچ نظری موجود نیست: