۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

مرتضی کیانی مخترع جوان سراوانی

مرتضی کیانی مخترع جوان سراوانی


نام و نام خانوادگی:مرتضی کیانی

تاریخ تولد 10/11/1370

محل تولد سراوان
توضیحات مراحل تحصیل:تمام دوران دبستان را در دبستان غیرانتفاعی دانش سراوان گذراندم به جز سال چهارم که در دبستان غیرانتفاعی رستگاران زاهدان سپری کردم.و دوران راهنمایی را در،راهنمایی نمونه امام سجاد سراوان گزراندم که در آزمون ورودی آن رتبه اول شهرستان را کسب کردم و پس از گزراندن دوران راهنمایی در امتحان ورودی دبیرستان نمونه شهرستان و دبیرستان دانشگاه استان شرکت کردم که در هردو آزمون موفق شدم ولی به علت برخی شرایط دبیرستان نمونه شهید مطهری را انتخاب کردم و سال اول دبیرستان را در این دبیرستان شروع کردم که هم اکنون در همان دبیرستان به تحصیل مشغولم.توضیحات اختراع:نرم افزاری محاسباتی است که اعداد اول و مرسن را محاسبه و آزمایش می کند.این نرم افزار دارای سرعتی فوق العاده است و به کاربران رایانه های خانگی و ارزان قیمت این امکان را میدهد که با رایانه خود هم چون ابر رایانه های قدرتمند به محاسبه ی این اعداد شگفت انگیز با همان سرعت ابر رایانه ای بپردازند.کاربرد
/
این اعداد کاربردهای فراوانی در علوم مختلفی همچون ریاضیات و امنیت دارند به صورتی که سیستم R.S.Aبزرگترین سیستم رمزنگاری دنیا که حدود نیم میلیون از ادارات و موسسات بزرگ جهان از آن استفاده می کنند پایه و اساس اصلی آن همین اعداد اول هستند.گذشته از آن این اعداد برای ریاضی دانان خیلی مهم می باشد ریاضی دانان از 3000سال پیش در محو این اعداد بوده و هستند.هم اکنون نیز بسیاری از موسسات خصوصی و دولتی مهم جهان سالهاست که برای محاسبه و کشف این اعداد سالها وقت و میلیون ها دلار هزینه می کنند.توضیحات نمایشگاه:من در بیست و دومین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات جمهوری صربستان و مونته گرو که با حضور بیست و دو تیم از سراسر جهان که در شهر Novi Sad در شمال صربستان برگذار شد با تیم مخترعان ایران که شامل یازده نفر بودیم شرکت کردم که پس از داوری طرح فوق موفق به

1)کسب مدال طلای نمایشگاه در رشته ی علوم کامپیوتر و الکترونیک2

)کسب تنها مدال طلای دانشگاه رومانی

3)دیپلم افتخار از دانشگاه رومانی

4)ثبت اختراع در مالکیت صنعتی سنت پترزبورگ روسیه شدم.
برای این جوان بلوچ آرزوی موفقیت داریم.

هیچ نظری موجود نیست: